Niepołomice - Suchoraba - Bodzanów - Staniątki - Niepołomice

Sobota, 25 kwietnia 2009 | dodano:25.04.2009 Kategoria Zachodniogalicyjskie cmentarze, Po górkach, 21-40 km
Trasa z licznymi podjazdami i dość szybkimi zjazdami, nie najłatwiejsza ale napewno bardzo ciekawa. Z Niepołomic do Staniątek drogą przez Puszczę i dalej przez Staniątki Górne do Zagórza i do drogi nr 4. W lewo 4 jakieś 600 metrów i następnie w prawo do Suchoraby - ostry podjazd w kierunku szkoły, później w prawo i dalej podjazd aż do cmentarza wojennego nr 376 - tam szczyt wzniesienia. Punkty widokowe pod cmentarze i kawałek dalej na drodze do Zabłocia. Dalej dość długi z zjazd w kierunku Szczygłowa, a potem podjazd do drogi w prawo na Bodzanów. W kierunku Bodzanowa bardzo fajny i szybki zjazd. Przejazd przez drogę nr 4 i podjazd pod drewniany Kościół w Bodzanowie, następnie zjazd od kościoła w kierunku Słomirogu. Jednak przez sammym Słomirogiem znowu dość długi podjazd - dojeżdzamy do tabliczki Gmina Niepołomice, skręt w lewo w drogę bitą i po 150 metrach jesteśmy na szczycie wzniesienia - piekny punkt widokowy. Powrót na drogę asfaltową i zjazd w kierunku remizy OSP w Słomirogu, dalej w lewo na skrzyżowaniu, kilkaset metrów pod górkę i dalej długi i bardzo szybki zjazd (59,3 km/h)do drogi Zakrzów - Staniątki. W prawo w kierunku Staniątek. Dalej w lewo w kierunku klasztory Benedyktynek w Staniątkach. Przejazd przez teren klasztoru i dalej już drogą w kierunku Niepołomic.

Wycieczka ze zdjęciami w serwisie gdzienarower.pl