Do pracy na szosówce

Środa, 11 czerwca 2014 | dodano:12.06.2014 Kategoria 21-40 km, Po płaskim, praca, Przez Puszczę Niepołomicką, samotnie
  • Sprzęt: Lapierre S Tech 300
Po raz pierwszy w tym roku wybrałem się do pracy na szosówce, a mój Lapierre w ogóle po raz pierwszy pojechał ze mną do pracy. Przez miasto niestety przejechałem dramatycznie wolno, bo wszędzie się remonty i musiałem miejscami jechać po chodniku, jednak zaraz po wjeździe do Puszczy zacząłem się rozpędzać. Z licznika nie schodziła prędkość 31-33 km/h, do pracy dojechałem w czasie 27:37 (o 5 sekund szybciej od dotychczasowego rekordu na Peugeocie), czyli dokładnie 3 minuty szybciej niż wczoraj na crossie. Męczyć zacząłem się dopiero na otwartym terenie w Zabierzowie i Woli Zabierzowskiej, jazda przez Puszczę była czystą przyjemnością.

Z powrotem nie jechało mi się już tak dobrze, trochę się męczyłem i średnia trochę spadła, znowu wolny przejazd przez miasto ze względu na remonty.

Do pracy: dyst.: 13,92 km; czas: 27:37; średnia: 30,26 km/h.
Z pracy: dyst.: 14,24 km; czas: 29:11; średnia: 29,27 km/h.

No zamierzałem jechać, ale okazało się, że coś mi wypadło i nie wiem czy się wyrobię żeby zdążyć na Zonię przed wami, poza tym zapowiadają coś deszczową i burzową pogodę:(
jasonj
- 18:29 piątek, 13 czerwca 2014 | linkuj
Wybiera się kolega na trasę Galicji w Sobotę? Na szczycie podjazdu pod Zonię będzie w tym roku premia górska, do tego początek podjazdu przy ruchu zamkniętym oraz starcie wspólnym - słowem będzie ostro ;]
piotrkol
- 14:52 czwartek, 12 czerwca 2014 | linkuj

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa espot