Terenowo po Puszczy Niepołomickiej

Wtorek, 30 marca 2010 | dodano:30.03.2010 Kategoria 0-20 km, Po płaskim, Przez Puszczę Niepołomicką

Krótka, ale prawie całkowicie terenowa wycieczka w celu wypróbowania roweru GT. Dopiero końcówka trasy po asfalcie, a ostatni kilometr po dłuższej przerwie - dojazdowy do domu.

Jak na razie na tym rowerze jeździ mi się dość dziwnie, mam inna pozycję na rowerze, całkiem inaczej chodzą przełożenia i będę musiał do tego wszystkiego się przyzwyczaić. Rower ma strasznie grube opony z dość agresywnym bieżnikiem, na asfalcie szumią jak silnik samolotu, w terenie jedzie się na nich dojść pewnie, nie rzuca rowerem na byle jakich nierównościach. Ja do tej pory jeździłem głównie na szosie i zmiana tras na MTB na pewno nie przyjdzie łatwo, ale skoro mam próbować swoich sił na Odysei Compassu to trzeba taka jazdę potrenować:)

Trasa: Niepołomice (dom) - ul. Wrzosową do Puszczy - przejazd ścieżkami do ścieżki rowerowej (szlak zielony) - ścieżką rowerową do dawnego ośrodka Krakowianka - czarnym szlakiem rowerowym do ulicy Bocheńskiej - Rynek w Niepołomicach - ul. Kościuszki - ul. Jagiellońska - ul. Piękna - Niepołomice (dom)