Po okolicznych górkach

Niedziela, 27 marca 2016 | dodano:21.07.2016 Kategoria 21-40 km, Po górkach, samotnie
  • Sprzęt: Trek 1200 SL
Święta, powolutku robi się cieplej, a ja niestety mam wiele do zrobienia jeśli chodzi o swoją sylwetkę i formę, więc wsiadłem na szosę z zamiarem podjechania pod kilka mniejszych górek w okolicy.

Ostatnio na wadze zobaczyłem 85 kg i powiem szczerze, że mocno się przeraziłem, podjąłem więc drastyczne środki zmierzające do obniżenia wagi. Dziś do diety postanowiłem, trochę aktywności fizyczne. Wyjechałem z zamiarem pojeżdżenia po okolicznych górkach, co prawda zaraz po wyruszeniu z domu lekko zmodyfikowałem trasę. Ostatecznie pojechałem do Staniątek, podjechałem mega stromy nowy wiadukt w Staniątkach, potem krótka górka pod Staniątki Górne, a następnie ruszyłem na Winnicę. Pod Winnicę podjeżdżałem tempem spacerowym a i tak ledwo podjechałem, dalej podjechałem do Brzezia i ruszyłem w kierunku Suchoraby. Kolejny podjazd znów wolniutko i znów na dużym zmęczeniu, na szczęście od Suchoraby już głównie zjazdy, co pozwoliło mi trochę podciągnąć średnią.

Forma słabiutka, przejechałem ledwo 20 km, było trochę przewyższeń, ale górki nie były specjalne trudne i mimo iż jechałem powolutku to i tak mega się męczyłem i przyjechałem do domu w zasadzie zajechany.